všeobecné podmienky a informácie
Podmienky predaja
Spôsob
objednania
Objednávať
môžete
telefonicky, mejlom, alebo z eshop.ovcieruno.sk. Objednávkou
sa uzatvorí zmluva medzi predajcom a spotrebiteľom na diaľku.
Tovar Vám pošlem
až po výbere a odsúhlasení objednávky.
Vo viacerých prípadoch sa jedná o špecifický a originálny
tovar, a Vy si vyberáte až z toho, čo Vám pošlem na aktuálnej
foto čo mám na sklade. Vždy sa informujte na aktuálne vzory na
sklade. Pri výbere viac druhového tovaru sa môže stať že
už niektoré farby či veľkosti sú už vypredané. V tom prípade
Vám objednávku nepotvrdím a ponúknem Vám alternatívu. Z tohto
dôvodu neplaťte
vopred bez potvrdenia objednávky.
Ceny a "akcie"
ceny sú platné tak ako sa Vám ukazujú na webe, snažím sa mať stabilné a dobré ceny kedykoľvek a pre každého bez podmienok a registrácie, preto žiadne "akcie a výhodné nákupy " neponúkam.
Prebratie
balíka
Pri
prevzatí zásielky v prítomnosti doručovateľa si skontrolujte, či
dodaný tovar nie je poškodený.
Dodacia
lehota
Dodacia
lehota: max, 30 dní, alebo dohodou. Ak je tovar na sklade, obvyklá
expedícia je na druhý deň. Zákazky na šitie trvajú cca
týždeň.
Platba
-
po obdržaní tovaru formou dobierky
- platbou vopred na účet po obdržaní výzvy na úhradu a potvrdení objednávky
- v prípade objednávky cez PACKETU Z-BOX požadujem platbu vopred na účet po obdržaní výzvy na úhradu a potvrdení objednávky
Balné
a poštovné
sa pripočítava podľa tarify prepravcu.
Nie som Platca DPH, všetky
ceny sú uvedené ako konečné.
V prípade, že potrebujete vystaviť faktúru, požiadajte o ňu pri
objednávke a pošlite údaje.
Orientačné
poštovné a dobierky domáce -SR:
balík do 2 kg =4,50e
balík
do 5kg = 5,50-e
do
10kg 7-e
dobierka = 1,20e
+ poistné nad 100e podľa kuriéra
Ceny Vám presne ukáže a spočíta objednávka na e-shopu.
Objednávky zahraničie:
poštovné kuriérom vždy dohodneme osobitne po výbere dopravcu ,počítajte 10-15e na balík do 5kg /susedné štáty/ . Cez Zásielkovňu/Packetu -výdajné miesta , je to lacnejšie....
Pre ČR cez Zásilkovnu - výdejní místa , je dopravu a platbu možné zvoliť ihneď v eshope.
Platba je možná iba vopred na účet. Ak zásielku nepreberiete odrátam si z nej čiastku vyplatenú na prepravu.
Spätné
odoslanie - výmena - reklamácie -odstúpenie
od zmluvy
Možnosť
výmeny
a
odstúpenia od zmluvy
tovaru je do 30 dní. Ak ste objednali zlú veľkosť, pošlite mi
tovar späť do 14 dní od dátumu prevzatia tovaru na moju adresu
uvedenú na balíku/Martina
Brožovičová, Hanzlíkovská 6, 91105 Trenčín/
bez dobierky. V prípade akýchkoľvek otázok ma kontaktujte a
dohodneme sa osobitne. Do balíka zabaľte tovar aj s dokladom o
kúpe. Cenu za tovar Vám pošlem na účet obratom, najneskôr
do 15 dní odo dňa, kedy tovar bude doručený späť. V prípade
výmeny tovaru alebo spätnej kúpy náklady spojené s balením a
prepravy
znáša kupujúci. Chcela by som Vás upozorniť na to, že výmena a
spätná kúpa sa vzťahuje len na nepoškodený a ešte nepoužívaný
tovar! Tovar na dobierku nepreberám. Pri objednávke šitia, vraciam peniaze iba za materiál, nie za šitie.
VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)
Adresa na doručenie odstúpenia od zmluvy a tovaru: Martina Brožovičová, Hanzlíkovská 6, 91105 Trenčín
Týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy na tento tovar/od zmluvy o poskytnutí tejto služby: .............. ......................................................................
Dátum objednania/dátum prijatia .............. .........................................................
Meno a priezvisko spotrebiteľa.............. ...........................................
Adresa spotrebiteľa ........................................................................................
Podpis spotrebiteľa .............. .......................................................................
Dátum ..............
Kupujúci má možnosť alternatívneho riešenia sporu výmenou, vrátením, odstúpením od zmluvy
Upozornenie: vlna
kúše,a
bude
Vám
zo začiatku púšťať chĺpky, potom sa to ustáli, takže nie je
dôvod na reklamáciu. Taktiež vlnené tradičné ponožky - vlna v
tradičnom spracovaní kúše najviac.
Kožušinové poťahy zošívané z kúskov kože zo začiatku plznú,
dokiaľ nevypadajú všetky prešité odstrihnuté vlasy, obzvlášť
u dlhosrstej kože. Čerstvo vypracované kožušiny a celkovo koža
má svoju vôňu/zápach, čo tiež
nie je dôvod reklamácie. Farbené
kožušiny môžu púšťať farbu, rieši sa to podšívkou. Farby /
odtiene produktov sa môžu líšiť pri zobrazení na
obrazovke.
Garancia
V
prípade reklamácie vady tovaru ma bez prodlevy kontaktujte a
popíšte vadu alebo pošlite foto. Reklamáciu si môžete uplatniť
predložením účtu, resp. dokladu o zaplatení tovaru do dvoch
rokov od dátumu jeho kúpy. V prípade uznania reklamácie, opravy,
výmenu alebo vrátenie kúpnej ceny za tovar je potrebné zabezpečiť
do 14 dní vzhľadom na potreby kupujúceho, resp. zákazníka.
Tento
reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený alebo
objednaný na jarmoku, trhoch ako aj objednaný cez telefon,
mejl,
internet..
Alternatívne riešenie sporov
Spotrebite¾ má právo obráti sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.
Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu ( ďalej len " ARS") subjektu ARS, ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa doručenia jej odoslania.
Návrh podáva spotrebite¾ príslušnému subjektu ARS, možnosť obráti sa na súd tým nie je dotknutá. Subjektom ARS pre spory s predávajúcim e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia prípadné iný orgán ARS zapísaný v zozname ministerstva. Zoznam orgánov ARS je dostupný na: https://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s
Návrh musí obsahovať náležitosti podľa § 12 ods. 4 zákona è. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.
Návrh môže spotrebiteľ podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môže spotrebiteľ použiť formulár, ktorého vzor je uvedený v prílohe è. 1 a ktorý je dostupný aj na webovom sídle ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
Subjekt ARS môže odmietnu návrh vtedy, ak bol podaný návrh po uplynutí jedného roka odo dňa doručenia zamietavej odpovede predávajúceho na žiadosť spotrebiteľa o nápravu alebo márneho uplynutia 30 dňovej lehoty odo dňa, kedy spotrebiteľ odoslal predávajúcemu žiadosť o nápravu, na ktorú predávajúci neodpovedal. Taktiež môže odmietnuť v prípade, že spotrebiteľ sa pred podaním návrhu preukázateľne nepokúsil vyriešiť spor komunikáciou s predávajúcim alebo v prípade ak hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur. Subjekt ARS môže odmietnuť návrh aj vtedy, ak sa návrh týka veci, ktorou sa už predtým zaoberal a spotrebiteľ bol informovaný o vybavení jeho podania, pričom návrh neobsahuje žiadne nové skutočnosti a ARS by bolo vzhľadom na všetky okolnosti zjavne neúčinné. Ak je zrejmé, že ARS by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, subjekt ARS môže takýto návrh odmietnuť. V prípade, že subjekt ARS odmietne návrh spotrebiteľa, v takom prípade mu to bezodkladne oznámi aj s odôvodnením odmietnutia návrhu.
ARS sa začína dňom doručenia úplného návrhu podľa § 12 subjektu ARS.
Strany sporu sú povinné poskytnúť potrebnú súčinnosť subjektu ARS na dosiahnutie rýchleho a efektívneho priebehu alternatívneho riešenia sporu.
Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá so strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.
Martina Brožovičová
DIČO 1023206316
IČO 40307093
č.účtu:
SK74 8360 5207 0042 0300 3795
sídlo : Hanzlíkovská 6, Trenčín
Orgán dozoru: Inšpektorát SOI pre Trenčianský kraj
Spracovanie osobných údajov
Za účelom realizácie Zmluvy bude predávajúci spracúvať nevyhnutne potrebné osobné údaje kupujúceho v súlade s vnútroštátnymi právnymi predpismi o ochrane osobných údajov, najmä v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a NARIADENÍM EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (GDPR) a to v rozsahu a spôsobom uvedeným v Prehlásení o ochrane osobných údajov, ktoré je neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP, a ktoré je dostupné na stránke v sekcii Ochrana osobných údajov . Osobné údaje poskytujem len v súvislosti s objednávkou a jej doručením, s údajmi neobchodujem.
V Trenčíne , dňa 01.07.2024